Vad fan hände?

Vafan!
Jag har varit så jävla dyster.
Men tar man det mer på allvar när man blir äldre? 
Är det då deppman och paniken blir allvarklig? 
eller blir man en trångsynt hypokondriker med åren? 
jag kan va deppig. Ha svårt att andas men det finns ju bara i mitt jävla huvud!,,,,,,
varför är det seriöst för? 
Varför är jag så jävla rädd för?..
varförntar jag mig själv så jävla seriöst? 
Jag har varit deppig i hundra år. 
Och nu är det på riktigt??? 
Fuck that.
jag är depp som vanligt men det kommer bli bättre snart.
Typ när jag sticker ifrån stockholm. Jävla fitthåla.
stockholm förstörde mitt liv u know.
det var där allt började. 
Och nu mår jag och min kropp skit.
fyfan. 
Jag får sluta med det här psykiska skiten. 
Visst jobbigt att må fysiskt dåligtnmen man bestämmer sig! 
Och det ska jag fan göra nu !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0